1995 - 2001 studēju Latvijas Mākslas akadēmijas Grafikas katedrā, Rīgā.
Ieguvu bakalaura un maģistra grādu.
Mani skolotāji bija grafiķi Gunārs Krollis, Zigurds Zuze, Aleksandrs Stankevičs, Dainis Rožkalns, Alberts Celms, Vita Lēnerte, Guntars Sietiņš;
tēlnieks/ anatomijas pasniedzējs - Arvīds Drīzulis;
zīmēšanas pasniedzējs Arvīds Būmanis;
gleznotāji Kristaps un Kaspars Zariņi;
mākslas vēsturnieki Tatjana Kačalova, Silvija Grosa, Eduards Kļaviņš, Ojārs Sparītis, Andris Teikmanis;
psihologs Viesturs Reņģe;
filosofi Igors Šuvajevs, Andris Rubenis, Maija Kūle,Vija Virtmane;
ģeoekoloģe Ludmila Kartunova;
muzikologs Boriss Avramecs;
vēsturnieks Mavriks Vulfsons
un citi.
Maģistratūrā, izcilā kokgrebēja Zigurda Zuzes rosināta, divus gadus pastiprināti strādāju senajā kokgrebuma (ksilogrāfijas) tehnikā. Profesors Z. Zuze bija arī teorētiskā maģistra darba vadītājs. Pieļauju, ka esmu viena no pēdējām, kura izstudēja šo, nu jau aizmirsto jomu. Diemžēl, jāatzīst, ka neesmu cienīga viņa darba turpinātāja. Vērojot, ka sabiedrībā interese par Ex libris noplakusi un grāmatniecība ksilogrāfiju vairs neatzīst, pievērsos citām mākslas jomām. Tomēr kokgrebuma darbi aizvien ir manā "zelta fondā". Daļa no tiem redzama te https://sandrasabineart.blogspot.com/2010/12/kokgrebums-woodcut.html
Diplomdarbā izstrādāju ksilogrāfijas miniatūras un Ex Libris, kurus ar pateicību, veltīju iemīļotiem LMA pasniedzējiem.
Jāatzīst, ka manu mākslas redzējumu ievērojami iespaidojis profesors Gunārs Krollis. Viņa talanta vēriens, profesionalitāte un cieņpilnā attieksme saskarē ar studentiem, pārliecināja, ka māksliniekam jābūt ne tikai profesionālam, bet arī sabiedrības virzītājam uz augstāko ideālu - visu labo un skaisto.
Šo viņa mācību nesu tālāk, un tā palīdz neapjukt šodienas ideālu haosā, kurā bieži vien ir totāls vērtību sajukums. Par to kā paradigmu maiņu mūs brīdināja filosofe Maija Kūle.
Pateicoties aizrautīgajai mākslas vēsturniecei Silvijai Grosai, mums studentiem bija iespēja doties vairākās pasniedzējas organizētās mācību ekskursijās. Tā apceļojām Itāliju un Sicīliju, bijām Parīzē un Versaļā. Redzējām antīko, visuslaiku, Renesanses un modernisma mākslu un arhitektūru.
Unikālais mācību spēku kolektīvs palīdzēja veidot pasaules uzskatu, apjaust mākslas vietu sabiedriskajos procesos un kristalizēt individuālās jaunrades struktūru, kura ir pat svarīgāka par konstanta mākslinieciska rokraksta izveidi, jo tu radi to, kas ir tavā galvā. Ja tur būs "putra", disharmonija un destrukcija būs arī jaunradē.
Visus studiju gadus, paralēli mācībām strādāju kā grāmatu ilustratore, piedalījos mākslas izstādēs.
Studiju gados man nebija iespējas iesaistīties studiju plenēros, toties to ar prieku darīju vēlāk, turpinot apgūt plenēru glezniecību un iepazīt lieliskos plenēru māksliniekus.
Darbs pie diplomdarba "Ksilogrāfiskā grāmatu zīme - Ex Libris"2001.
Uz LMA kāpnēm. Kopā ar 2001. gada Grafikas katedras absolventēm.